Everlasting Friends

Disclaimer

Annyeong fellas , follow this blog :)This blog not cute but maybe . I hope you like this blog . I'm sorry if my english broken . :D

Entries About Link Tuto

Tagboard



Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Put your name
Others:   
Segmen : Fanclub by Le Belieber
Assalamualaikum and Annyeonghaseyo
Hye .. hari saya nak join satu segmen .. Mehlah join sama-sama okey ?*pertama kali join segmen*
Tekan Sini Untuk Join . Baiklah , saya akan bagitau kenapa saya sangat meminati artis yang saya minatlah yee . Saya meminati artis sampai gilalah . Tapi artis ni bukan orang melayu tau , Mestilah orang KOREA . Artisnya ialah Super Junior .  Super Junior memang special ahli-ahlinya memang comel . Kiut-miut gituu . Lagu yang saya paling minat ialah Mr.Simple . Lagu tuu yang paling best bagi saya .. Lagu  mereka semuanya sangat special bagi saya .. Ouh , untuk pengetahuan , blog ni bukan kepunyaan saya seorang saja tetapi saya cuma admin . Blog ni kepunyaan saya dan kawan saya . Saya akan selalu tengokb log nii . Balik semula pada topik kita . Bukan setakat Mr.Simple sahaja , ada lagi yang best seperti Bonamana , Sorry,Sorry dan banyak lagii . Diorang memang Daebak .  Ok , Fanclub for Super Junior ialah ELF (Everlasting Friends) . Kalau salah , sila rujuk MR GOOGLE .Ok , setakat itu sahaja . Kbye ...



Older Post | Newer Post